اجزاي اصلي تشكيل دهنده سرپ (SERP) كدامند؟
براي فهم و شعور بي نقصخيس اين نكته كه سرپ چيست، ميبايست با اجزاي اساسي تشكيل دهنده اين صفحه هاي آشنا گرديد. درين ارتباط مياقتدار دوره سئو مشهد كليات صفحه هاي سرپ را به 2 گروه مهم و فرعي تقسيم كرد. نصيب مهم در كاغذ سرپ اكران داده مي شوند و گوگل در ساخت آن ها موءثر ميباشد. قسمت فرعي فيچرهايي ميباشد كه وبسايتها مي توانند در صفحه ها وب سايت خويش توليد كرده و سبب ساز ميگردد تا با گونه هاي متعدد در نتيجه ها سرپ اكران داده شوند. به عنوان مثال اجزاي اساسي ورقه SERP عبارتند از: نتيجه ها ارگانيك – Organic Results اولين بخش كه همواره آن را مشاهده مي كنيد، نتيجه ها طبيعي ميباشند. مراد از كلمه و واژه “طبيعي”، غيرتبليغاتي بودن آنها ميباشد. اين حاصل معمولا براي وب سايتهايي ميباشد كه توانستهاند صفحه هاي پلتفرم خويش را با بهينه سازي داخلي، فرنگي و ترفندهاي ديگر به جايگاههاي فراتر برسانند. تفاوت نتابج مبلغي و طبيعي خلال منزلت، در هزينه و طريق وصال به ورقه اوليه و سكوهاي فراتر ميباشد. معمولا نتيجه ها طبيعي مستلزم فرصت و صرف انرژي بيشتر ميباشند تا به طور طبيعي و از مسير seo به سكوهاي فراتر دست يابند. با اين درحال حاضر، نتيجه ها مبلغي با پرداخت هزينه به ازاي هركليك يا اين كه در زمان مجال خاصي از روش سيستم گوگل ادز به رنكهاي ورقه نخستين دسترسي داراهستند. سوالهاي ديگر افراد – People also ask يكي فيچرهايي كه ميقدرت در چيره صفحه ها سرپ براي جستجوهاي متعدد ديد، باكسي ميباشد كه با تيتر “سوال ها ديگر افراد” مشاهده ميگردد. همين حال با جستجوي عبارت “بهينه سازي Course” مي توانيد اينگونه چيزي را ملاحظه كنيد. اين بخش مرتبط با سوالهاي مرتبط به درخواست سرچ شما ميباشد كه معمولا جواب برگزيدهاي از وبسايتهاي متعدد براي هرمورد به طور خلاصه نوشته شدهاند. ويديوها – Videos ممكن ميباشد از خويش بپرسيد محل اكران ويديوها و تصاوير در سرپ چيست؟ گوگل براي اين 2 نصيب از محتواها جعبههاي غيروابستهاي درنظر گرفته ميباشد. ويديوها و تصاوير. در بخش “ويديوها”، ويديوهاي مرتبطي كه ميتوانند پاسخي به پرسش شما بوده باشند، اكران داده ميگردد. معمولا سورس اين ويديوها از يوتيوب، آپارات و يا اين كه خويش صفحه هاي تارنما ميباشد. شما مي توانيد با قراردادن ويديوها در ورقه وب سايت خويش، از اين نحوه نيز ترافيك به برگه را جذب فرماييد. تصاوير – Images گوگل با فهم و شعور بغرنجاي كه از جستجوي استفاده كننده دارااست، ميتواند غرض او را از سرچ در موتور جستجوي خويش فهم نمايد. براي مثال، هر كس عبارت “خرقه عروس مد” را كاوش مينمايد، در پي تصاويري از اين نوع البسه ميباشد. در فيض گوگل چيره حاصل خويش را به اكران تصاوير تخصيص ميدهد كه در نصيب “تصاوير” ارائه مي شوند.
برچسب: